Terkedilen Kızlar..Kızlarımızzz(!)


 Terk edilen ya da  onun gibi bir şey yaşayan kızlarımıza tavsiyeler..İlk kural:O oduna fırsatı vermeden ilk hamleyi siz yapın ve yol veren siz olun. Çok saçma geliyor değil mi cümleler ;'terkedilene nasıl önce sen terk et diyorsun'der gibi oldunuz sanki..O iş öyle değil işte.
   Bir kadın her şeyi önceden bilir ikili ilişkide.Uzaktan kendini kesen sapı,başkası ile konuşurken yanındakilerden hangilerinin kendini dinlediğini hatta dinleyenlerin kategorilerini bile yapabilir.Kendine karşı 'aslında hoş kız,olabiliriz gibi gibi...'diye düşünüp bakan erkek modelimizi gözünden tanır.Aynı şekilde'Of amma uzadı bu işte,sıkıldım mı ki?Şuan sıkılıcam,sıkılıyorummmm ,sıkıldım!'gibi farklı boyutlu hisleri de anlar bizim zeki Türk kızı.Buna kadınların zekası mı,hissi mi,radarları mı yoksaa erkeklerimizin Einstein edası takımaya çalıştıkları zeki bakışlarında ki 'bu salak anlamaz zaten hele ben bi bakım la olabilir mi harbiden?' tavrındaki hata mı desek ne desek bilmiyorum ama anlıyoruz işte abi..
  Bizim garantici karşı cinslerimiz eğer bitirmişse kafada onu illa daha sonra söylerler.Ey Türk kızı birinci vazifen o öküzün seni terk etmeye ihtimal bile verdiğini anladığın an o mübarek ortalama 37 numara ayağına en sivri stiletto ayakkabını giyinip totosuna tekmeyi basmaktır!seni bu vazifeden mahrum etmek isteyecek sadakat duygun,salya sümük iç sesin ve iyimser arkadaşların olacaktır.Onları dinleme yavrucuğum!bu çocuk seni bırakacak daha neyin çabasındasın ,yol ver gitsin bari gururun kalsın elinde. Anlayacağın dille söylersek adın yürüsün yani bebeğim ..
  Velhasıl şu ortada iki günlük adamlara ayılan bayılan,sırf elden kaçırmamak için kendini yerin dibine sokan hemcinslerimize sesleniyorum!Kız sahip çık şu gururuna artık! Ağzında kürdanla seni nasıl terkettiğini hatta ve de hatta senin nasıl çırpındığını karnını kaşıyarak gelip anlatan odunların karşısında hemcinsimiz olduğun için biz utanıyoruz.!Yürü git odanda ağla!Allah Allah yaa..
 Bak sinirlendim yine yahu!Zaten bu konuya da nerden geldim valla bilmiyorum.Ben bunu yazmayacaktım yaa off.. :( Hep babası şımartıyor zaten bunu!
 
  

Yorumlar

Popüler Yayınlar