Seni De Torunuma Göstericem Antika Diye Hey Dostum :)

Sizin sevgilisine ahşap eski radyolardan aldı diye kıskançlık krizine girdiğiniz bir arkadaşınız var mı ?Benim var :) elin oğlanlarına alıyorlar öyle ince ince ve de pahalı pahalı hediyeleri,gayet duygusal... Bize gelince alacak hediye tükendi kanka kaç senedir,al sana çerçeve içinde bizim resmimiz..MAAANEVİ(!) Al sen o manevi hediyeni...Baş ucuna koy tatlımmm! Sütüm haram olsun diyesim geliyor bazen.Hayır yani o kadar da benimsemişim de lanet olmasın..Bi yerden sonra bağrına taş basıyorsun..
Neyse ki arada bi işleri düşüyor da artık onu rüşvetle yapıyorum :) bir instagram şifresini rüşvete bağladım bu sefer..Ah cınım yaa Ankara'dan sipariş vermiş hemen o radyodan :) 
Evet elin oğluna dünyanın parasında,inceliğinde hediyeler alıp bana çerçeve resim yapan hödük arkadaşlarım var ama.Aklında tutup elin iki günlük adamını kıskanacak arkadaş mısın sen diyip beni mutlu eden bir arkadaşım da var..ve üstünden uzun zaman geçmesine rağmen unutmamış,içine batmış..Ay yerim ya.. Böyle arkadaşlarınız varsa koruyun,karantinaya alın,buzlukta dondurun falan .Ne bileyim saklayın işte..Bu hareketler çerçeve resmi bile sempatik kılıyor..
Gerek yok öyle etiketi üstünde unutulacak hediyeleri pahalı restoran da veren manitaya..Aklını başından alacak sevimli hediyeler veren dostların varken..
NOT:tabi bu radyoda Cengiz Kurtoğlu 'dan ben onu çok seviyorum çalarken Ege'nin manitasıyla resmini beğenirken bir cız etme olayı,bi ağızımın edebini kaçırmaya yeltenmesi olayı olduğu doğrudur..Ama yine de dostluk iyidir..

Yorumlar

Popüler Yayınlar