3 Ağustos 2013 Cumartesi

bu bir haykırış

nasıl yapsam da bu yürek sevdaya düşse..aslında kolay..her insanın içinde sevilecek bi yerler vardır gönül ararsa göz bulur..asıl iş sevdiğine baktığında sana sevda ile aşkla bakan gözler bulmakta..çok mu şey istiyorum acaba..en kötü insanın içinde bile masum bi yanlar vardır .mesela içindeki çocuk..onun hatrına bile aşık olunabilir kötü birine..ben ki kötülerden de mi kör kuyuyum ki bu duam kabul olmuyor..velev ki kötüyüm..içimdeki çocuğun da mı hatrı yok bu insanlıkta...oysa her gece ağlaya ağlaya zorla  uyutuyorum bu çocuğu..

30 Temmuz 2013 Salı

Üstad ÖZDEMİR ASAF'dan...

Ben sana hep üşüyordum, 
Çünkü kıştım.
Nakıştım, bakıştım.
İnkar etmiyorum da bunu,
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.
Ve lütfen inkar etme;
Sana en çok ben yakıştım.

- Özdemir Asaf -

29 Temmuz 2013 Pazartesi

HAYALETTEN MEKTUP VAR..



Nicemiz elimize kalem alıp boş bir kağıda saatlerce bakmışızdır..bazılarımız bir şeyler karalamışızdır..bazımız girişi yapıp kalmışızdır belki..belki de her şeyi yazıp da en son nasıl veda edeceğini bilemediğinden son cümlede tüm yazdıkları düğümlenmiştir boğazına bazılarımızın...
Bense hiç yazmaya başlayamayanlardanım..o bembeyaz sayfa varya işte o kahpe bir yar gibi görünmüştür bana..o kadar asap bozucudur ki bi an önce öyle nefret dolu şeyler yazıp tüm acımı kusmak isterim ona..ama bi yandan da o kadar beyazdır ki ..kışkırtıcı bir beyazlık..nasıl anlatsam ..öyle beyaz işte..kıyamazsın hani..milim kala kalemle kağıt arasında mürekkepten önce bi damla yaşartır kağıdı.işte an lanet ederim kaderime..yine yaptın aynı şeyi diye haykırırım durmadan..yine ben kıyamazken başka bir şey dokundu ona..oysa ne kadar saf temiz durur gözyaşı ama tertemiz kağıdımı almıştı benden..
işte ben de böyle sevdim hep o zarfın alıcı kısmındaki ismi..çok sevdim..ben ona sevgilim demeye kıyamazken..tam elim eline milim kala diğer elini bir gözyaşı yaşartmış meğer..
o günden beridir ki ben mektup yazamam...annenin kaderi kıza derler ya ; benim de kaderim hep gebe olduğum mektuplaradır..

Kızçeler - Gezinin İçinde Bir Taş Olaydım :)


SIRADAKİ PARÇAMIZ GEZİ İÇİN GÖNÜL VERENLERE GELSİN..İYİ DİNLEMELER EFENİM :)

Mesele BİRA FM Değil Arkadaş Sen Hala Anlamadın Mı?!

Bira FM!
Dün gece son yayınını yaptı..Daha doğrusu 'yaptırıldı!'Neden mi bu yaptırım canlarım!?Tabi ki de isminden olayı...Daha doğru ismi değil problem kokuşmuş beyinlerin düşüncelerinden dolayı...İnsanların karışılacakmış daha başka bir şeyleri kalmadı.Aile içi planlamalara karışıldı!İçecek yiyeceğe karışıldı!Oturacağımız yere hayvanlarımızın sıçacağı yere bile karışıldı!Bayram kutlayacağız dedik bayramı iptal ettiler!Bu benim bayramım karışamazsın dedik bizim için yapılmış sokaklara meydanlara gittik kapattılar!Yeşilimize el sürmeyin dedik kökten kesmeye kalktılar!İzin vermeyiz dedik saldırdılar!Ne bu dayatma dedik gaz sıktılar gözler çıkarttılar!Siz kimin parkından kimi kovuyorsunuz,ne bu dayatmalar dedik fidanlar suladık kestiler!Taze körpecik fidanları,beyinleri,fikirleri,gelecekleri öldürdüler...Direndik..Sadece direndik!!sanki savaş anlatıyorum değil mi...Ne acı ki bu duruma iktidar getirdi bizi..Çünkü unuttukları bir şey var biz işçinin emekçinin,ezilenin yanındayız halkın özgürlüğü için mücadele ediyoruz!Amacını şaşıran insanlar bu bize saldıranlar..Devlet..İktidar...Aslında biz onların da haklarını savunuyoruz çünkü onlar da aslında işçi..Halka hizmet için oturuyorlar  o koltuklarda..Hizmetçimizler aslında ..''Her mitingde halkım için bu sene...''diye haykırmaya başlıyorlar değil mi...Eeee ozaman ne bu zulüm halka !?Ne bu kısıtlama !?Ne bu özgürlük tacizliği!!!?Olmadı..Yemek yediğin kaba tükürdün sen!
Şimdi de milletin dinlediği güzel kafa dağıttığı,kendi kendine kaldığı,belki sevdikleriyle maziye gittiği belki de toplaşıp keyiflendiği internet radyosunu kapatıyor..Niyeymiş???İsmi BİRA FM miş..eeee milletin beyni var kimin isimden ne alacağı ne anlayacağı sana mı kalmış!Sen seni seçenlere beyinsiz mi demek istiyorsun!?O zaman kendini ne yere koyuyorsun?
O yüzden bu komik durumlara düşmeden asıl derdinizi söyleyin..Çünkü bu radyoda bize karşı işaretler var deyin..Çünkü biz bize ters düşünenlerin aydınlık fikirlerinin ampulümüzü sürdüreceklerinden korkuyoruz deyin..Ya bu siteye girer de normal bir insan etkilenir de Çapulcu olursa diye ödümüz kopuyor deyin!Unutmuşum elinde bayrak dilinde sloganla parka giden insanlara gazlarla tomalarla binlerce polisleriyle saldıran bir hükümetten beklenmeyen bir mertlik bu benim istediğim..Unutmuşum namert olduklarını....Allah ıslah etsin diyelim ve direnelim ..Ne diyeyim..

24 Temmuz 2013 Çarşamba

seninle aşkımız eski bir roman


ŞİMDİ Kİ PARÇAMIZ GECE YARISI ESKİLERİ HATIRLAYANLARA GELSİN..
GECE GECE NERDEN DİNLEDİYSEM İYİ OLDU GALİBA ÖNCEKİ HAYATIMDA BEN YAZMIŞIM BU ŞARKIYI.İYİ DİNLEMELER EFENİM..
Kalbimde arama eski yerini
Sen gözümden akan sele karıştın
İstesem de artık sevemem seni
Hasret rüzgarına yele karıştın

Seninle aşkımız eski bir roman

Yandı sayfaları külüdür kalan
Sevgilim herşeyim sendin bir zaman
Ne yazık sonunda ele karıştın

Kırılan kalbim var dinmez bir kini
Ömrümce sürecek aşka yemini
Kavuşmak imkansız artık sevgilim
Dönüşü olmayan yola karışt

Eyy Gökyüzü,Sanma Ki O Yıldızların Hepsi Senin.Bir Gün Birinin İpini Çekeceğim..!

Bazen eski acılar insanı köreltebiliyor..Bu acının yan etkisi olmalı..
Sevmeye korkar oluyorsun.Hoşlanmaya bile..Hep bir korkaklık hep bir çekingenlik..
Sanki biri gelecek de yeni bir sevdaya yeltendiğini görüp tüm hayatını alt üst edecek diye korkuyorsun..Göz kapaklarına bir endişe düşüyor,yüreğine bir sıkıntı..Oysa tüm bunlar olmasa belki gözüne bir yar,yüreğine sevda düşer..Belki bir gün bir yıldız da bizim için kayar...

23 Temmuz 2013 Salı

HOŞGELDİNİZ EFENİM :)


  Şöyle bir izleyiciler bölmesine bakıyorum da vay be ne göğsüm kabardı.. BOŞŞŞ :)tertemiz işte mis gibi..zaten hep annem kalk dolabını topla dediğinde ilk cevabım 'gözümün önü derli toplu,temiz olsun da içerleri boşver anneeeeee.'olmuştu. :) ki sen bunu ilk okuyacak olan meraklı ve merhametli kişilik çok şanslısın mı desem nasıl bir bataklıktasın mı desem bilemedim..niye diye sorma okursan eğer anlarsın..nerden nere atladığı belli olmayan bu kızın iç dünyası tam bir labirent gibidir çünkü..
  Annem demişken bu valide işi biliyor dinlemekte fayda var..Daaaa uygulamada da sorun var..Odam da uyguladığım tekniği ister istemez hayatımın her anında uyguluyorum ama sonuç hüsran.Ah anneciğim adam olmaz bu senin veled...Ne zaman  birisi beni kıracak,üzecek,aldatacak (arkadaştan bahsediyorum sevgilim olacak adamın alnını karışlarımmmm!;)),bırakacak veya sıkacak olsa hoooop oyun dışı ediliyorum hayatımdan..görüntü ne kadar temiz ferah ve iç açıcı değil mi?Değil işte bi de bunun iç dünyası,az veya çok yaşanmışlıkları,verilen değerler var ya bi de özlem ve acabalarla birleşince içimi siyahlar kaplıyor..Niye sevdiğim adamla böyle olaydı ki,niye bir insana değer verince bi yerleri tavan yapıp o tavanda kişiliğini varsayıyor ki (aslında cevap belli: kişiliği o bi yerlerinde taşıyor da ondan daa işte insanoğlu soruyor kendine,neyse),aileler neden şimdi durduk yerden bir sorun çıkarıyorlar ki falan filan işte keşkeler acabalar hesaplaşmalar sorgulamalar derkennn ister istemez kendine kapanıp düşünüp duruyor ve kendimi yiyip bitiriyorum..Eee ne oldu dışardan görüntü süper 'huhuvv ne kadar cool kıza bak az kişile ne kadar da mutlu?kafasını sıkanı uzaklaştırıyor kendinden canı istediği canı ciğeri...'.Öyle değil işte (yani bi bakıma)..suskunken içimi gören melekler ağlıyor halime..Kendi kendine konuşan yargılayan hesap ve karar veren bir iç mahkemem var benim..Hatta işi büyüttüm ben bakma sen ;) hapishanem bile var içimde..Mahkeme sonucuna göre kimileri beraat ediyor kimileri ömür boyu hapis yatıyor kimileri para cezasıyla kurtuluyor kimileri ise başka bedenlere sürgün ediliyor..Velhasıl kelam bu ruh bu bedene bazen çok ağır geliyor..
  Dediğim gibi şanslı mısın değil misin bilemedim amma ve lakin iç dünyama hoş geldin ;) 

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Aaaa Buraya Başlık Yazılıyormuşşş :S :/ :) ;)

Buralarda yeniyim diye kafam karışık olabilir,ne yapacağımı bilmiyor ve nere tıklayacağımı karıştırıyor olabilir,su saatte arkadaşıma whatsapptan durmadan sorular sorabilir,cevapları anlamayıp durmadan fotoğraflar çekebilir ve bunları yaparken sıkılmamak için eğlenceli bir şeyler dinlemeye karar vermişken aklıma hiçbir şarkı gelmemiş olabilir,özümde de asabi bir insan gibi görünüp de tüm bunlara deliler gibi sinirlenip ağzımı bozmuş olabilirim 'hatta ve hatta kimsecikler takip etmiyor ki niye yazıyorum'diyip tekrardan beni elbet takip ettiğinizde bunları meraktan okuyacağınızı düşünüyor olabilirim amaaa tüm sinirim öğrenme aşamasına gençler..yenicem ulen seni bloggerrrrrrr!! :)