I AM AT ISTANBUL !



Selamm:)
Ay şu can sıkıntılarım da olmasa elime bilgisayarı alacağım yok malesef :(
Staj için İstanbul'a geldim .İki gündür onun işleriyle uğraşıyorum.Sanki farklı bir şehirde olunca insanın çevresi kalabalık da olsa sakin de olsa bir şeyler yazma,çantada bir not defteri taşıma gereksinimi duyuyor.Ya da ben böyle bir psikolojik çeşidim :)
Açıkçası İstanbul sevmediğim şehirler arasında 1. sıradadır.Ananem hep 'ya sevdiğine ya iğrendiğine kızım'der.Hayırlısı en büyük aşklar büyük nefretle başlar yalanına inanırım belki.
Bilindiği gibi çoğu bölümde en son en zor ve en temel sınıf 3. sınıftır.Bizim okulda da ana dersler 3. sınıfta görüldü ve artık stajyer diyetisyenleriz.Son sınıf boyunca staj yapacağız.Ben de stajın öneminin farkında olanlardanım ve bir adımla kartal eğitim ve araştırma hastahanesine başvurdum.İki gündür dilekçe işiyle uğraştım.Staj olmadı ama gözlemci olacağım.
Tabi ki en önemli mesele kalacak yerdi onu da teyzemde kalarak hallettim diyeli(şu an elinde telefonu okey oynamakta kendileri).
Aslında beni boğan şeyler birikti içimde yazarsan hafiflersin diye dürtüklüyor bazı hisler.Beni de açıkçası bu durum itti bilgisayar başına.Ama hem nedense havamda değilim galiba hem nereden başlıcam da bitirmeye yüreğim sabrım yeter mi bilmiyorum.Böyle en içten bir of çeksem hepsini içimden atacağım bir daha da arkama bakmayacağım gibi geliyor fakat öyle olmayacağını biliyorum kendi belleğim  bile beni kandırıyor. Durum da böyle olunca kimseye kızamıyorum. Neyse yine arabesk moduna bağladım ama hava pop mavisi :) şimdi yanlış moda girip feleğimizi şaşırtmanın bir anlamı yok :) dimi ama ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar