Bir erkeğe yazamayan kız yapmışlar!

Nefret ediyorum nefret ediyorum nefret ediyorum!!! Tam olarak neyden bilmiyorum ama cidden nefret ediyorum ya..abi gurur yapmak hiç mi prim yapmıyor bizim nesilde ya. Lise arkadaşım Ege ilk üniversite yılında yok söyle yalnızım yok böyle biri olsun istiyorum diye diye bi dünya benle sohbet etmişti tabi ben de de odunluk var ×canım dostum× ayağına sallamadim çocuğu saf saf öğüt verdim.sonra ki sene buluşmamizdan da "adı kahve sözü "kitledi tabi ben yine ×kanka yine kitledin kahve sözünü çakal× yavanligiyla bi iticilik  yaptım bu sene oldu çocuk kibar kibar kahve sözünü istedi aynı derece yakınlıktaki arkadaşlarımız da geldi .ben artistim ya balkon konuşması yapip borcum olduğu için Ege ye hepinizin kini de ben ödeyeceği m dedim..bak bak artiste bak!
Ne mi var bunda?! Ya sen tut çocuğu kaç senedir tanı tüm bu öküzlüklerden sonra hoşlan!! Gerçekten bazen ben bile kendimi ıslak odunla dövmek istiyorum.
 Velhasıl kelam basak burcu bu çocuk taktım ben basak erkegi oğlak bayan i burc uyumlarina.yok aşkı yok evliliği yok hediyesi derkennnn kapildim gidiyorum bahtimin ruzgarina mod on! Sen o zaman niye oduyorsun milletin kahvesini .sana hala borcum kaldi de de ciksana basbasa.Çok muhterem bir dosttan akıl alayım dedim o da gomdun beni sağolsun :) yok böyle odunu  yok böyle ayısın çocuk sana yürümüş baya zamanında .daha ne desin düzgün bir ilişki istiyorum demiş sen Güzin abla misin da öğüt veriyorsun falan filan .Hayır haksız olsa çarpacam ağzının üstüne ama ben kendimi hortumla vurmak istiyorum ne çarpması kıza. Neyse yükledim taktikleri aldım gazi çocuğa 210 km/sa hızla yürüdüm. . Tabi hayatında bir çocuğa kendiliğinden selam dememis bizim zor kızımız alışık olmadığı için ayarı tutturamadi ve bu haldeyim. Biraz fazla olmuş, yuruyeyim derken kosmuşum galiba ayağım kayıp düştüm. Ters tepti çocuk mesajına cevap atmadi ya.sallamadi beni .beni beni bihteri!  Tabi sansiminda hakkını vermek lazim yine beni yalnız bırakmadı çocuğa yürüdüğüm bir günde de Ege cüzdanını kaybetmis tüm gün onu aramış kimlik ehliyet öğrenci belgesi derken ordan oraya kosturmus. Ben de telefon başında kendi kendime maratonda kosturuyorum. Bizim erkek öküz napti peki o kadar mesaja en son durumunu açıkladı ve benim konu genişletme çabalarıma karşılık ×bir gün gel de seni gezdireyim abilik yapayim× diye iki saniye de gomdu ve helvami kavurdu. Artık bu durumu zirvede bırakıp bir daha mesaj atmadim..
Bugün de doğum günü (faceden gördüm böyle de durustumdur) şimdi gördüm mesaj attım ama soğuk (oy haspam yapisti yapisti çocuğa bi doğum günü mesajını soğuk atmış diye havalarda) .. Ege beyimiz arkadaşlarıyla tatilde olduğu için nerelerde acaba şimdi eller havada.nerde gorecek de nerde cevap yazacak da .... ben de burda catlayayayim..
Demek ki bir insan kendinden farklı davranmayacakmis .kimyama ters bir erkeğe yürümek. Sıvama evresine kadar geldim baksaniza:( valla suan sinirden telefonu kemirebilirim! :,( Napacagimi bilmiyorum:(


Dip Not: imla hataları ve argolar varsa afola yoğun sinir ve t9 etkisinde yazdım. Aslında yazmasaydin o zaman diyeceksiniz ama yatakta sinirden yatamiyorum yazmasam catlayacaktim !:( :( :(

Yorumlar

Popüler Yayınlar