ESKİ YENİ BAK NE DİYOR

Nerelerdeydim,neler yaptım,ne duygular yaşadım,nasıl zamanlar geçirdim sizi ne kadar ilgilendirir bilmem ama bir insan 1 sene de neler yaşayabilirmiş..Neler öğrenebilirmiş..Nasıl ruh halleri değiştirebilirmiş yeni öğrendim..eminim anlatsam yine de ucundan sizin hayatlarınıza dokunabilirim gibi.aslında her insan benzer.dünya döndükçe yoluna taş koyan tüm sorunlardan aslında herkes üstüne düşen payını alıyor..
Epey zaman olmuş girmeyeli ama birşeyler yoluna girip geri dönüp 'NELER YAŞAMIŞIM BE!' diye kendinizle konuştuğunuz işte o anda içinizde mütjiş bir dürtü oluyor.YA - YAZ- YAZZ- YAZMA--YAZMALI-YAZMALIYIM ARKADAŞ! işte o dürtüyü iyi bilirim.ne demiş üstat =yazmasaydım çıldıracaktım= ben ise beni çıldırtan şeyleri içimden atmayı istiyorum artık. yeri gelir yazarım,yeri gelir dinlerim,yeri gelir içerim,yeri gelir okurum,yeri gelir alırım satarım ama bunların hepsini burda yaparım artık arkadaş..ee azıcık çekeceksiniz beni unutan dostlarım. umarım takipçim artar ve nasıl hüzünleri paylaşıyorsak şu anasını sattığım dünyanın,mutlulukları da paylaşarak çoğaltırız...ne dersiniz ;))

Yorumlar

  1. Mutluluklar paylasildikca cogalir, sen paylaş ki bizde mutlu olalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yağacak ilk yağmurdan hepimizin payına küçük mutluluklar düşer bizler paylaşarak cogaltiriz :) totem yapayım dedim yağmur ile ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar